Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Ny blogg på begäran

Av Eric Östlund - 25 februari 2008 20:32

Har fått så pass mkt whine över att man inte kunde kommentera på min gamla blogg, http://broeste.blogspot.com , om man inte var medlem på blogspot. Så jag satsar hårt här.


Idag har vädret strålat, och jag hoppade över första lektionen. Eller, sov över kanske är mer korrekt. Det var ruskigt skönt, och resten av dagen gick jättesnabbt! Det sa bara poff så var dagen över och jag satt på bussen hem till 208an.


När jag kom hem lirade jag lite Final Fantasy VII, men kom efter ett tag fram till att jag spelade på fel save-file, så jag hade spelat i 1h 20 min i onödan, och då var jag inte mkt taggad på att lira på mitt vanliga game. Fuck de.


Inom en snart framtid kommer Anna säkerligen skryta om hur hon har mycket fler läsare i månaden här på bloggagratis, men å andra sidan spammar hon onödiga inlägg om hur hon gjorde när hon åt en ostmacka senast. Det här blev ju ett otroligt onödigt stycke.


Än så länge kan jag inte riktigt med den här sidan, men det tar sej säkerligen tids nog. Vi ses!


PEACE.

 
 
Jag

Jag

25 februari 2008 20:57

kommentar hora

http://Hehe

 
Ingen bild

SPAMMMSPAPSPSPSPSPSPSP

25 februari 2008 20:59

JAG KAN SPAMMA DIG NU // KORNLIIAIAIIAIAIAIA

 
emma

emma

25 februari 2008 21:51

HAHah, det går ju att ändra på blogspot vilka som ska kunna kommentera. Ljushuve.

http://emmamarklund.blogspot.com

 
Ingen bild

Jag

25 februari 2008 22:04

lol, ägd by emma! min kod var jvxn denna gång.

 
Ingen bild

funderaren

25 februari 2008 23:25

Jag är en man på 53 år som söker en vän. Jag har länge läst på din förra blogg och tyckt att du verkar intressant + att du gör fräcka bilder. Jag har länge velat bli fader och jag undrar om inte du vill vara min liksom extrason? Förlåt mig, jag går kanske fort fram, men jag tror att du skulle tycka om mig bara du lärde känna mig. tack på förhand/Funderaren

PS. Jag gillar också sån där rockenroll ni ungdomar lyssnar på

 
Ingen bild

mike

26 februari 2008 23:11

det går ju att göra en inställning så att folk kan kommentera :D cockmonkey

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eric Östlund - 8 februari 2009 18:28

Nu skiter jag i det här. Blir ändå aldrig så att jag skriver, så jag har nu bestämt mig för någonting som tydligen kallas microblogg. aldrig hört talas om förr, men tror att det blir mycket bätte.   http://prinseric.bloggy.se ...

Av Eric Östlund - 1 februari 2009 21:43

Det här var ju inte nyss skulle man kunna säga.   Idag hände en konsitg sak. Satt på bussen till stan, från 208:an, då jag plötsligt kände hur jag dog. Väldigt obehaglig känsla, sitter fortfarande i, lite i alla fall.   Såg även en hjort idag.   Hej....

Av Eric Östlund - 16 december 2008 22:48

var där, eller var sär.

Av Eric Östlund - 15 december 2008 17:27

Jävlar vad jag är arg, borde skriva ett hatiskt och ytterst underhållande inlägg om hur arg jag är, men FUCK YOU...

Av Eric Östlund - 6 december 2008 18:05

En snabb sammafattning;   Teckningstävlingen fick AIDSJag trivs med Truls-ÅkeIgår var en trevlig kvällMoa är i Trelleborg och slåssCrystal Castles är jävligt bra  Här är mitt bidrag. ...

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards