Alla inlägg under maj 2008

Av Eric Östlund - 31 maj 2008 17:37

Figgedifettmenice! Är varmt som tusan, solen skiner, och det är niice. Var med Moa och tjillade jävel, var på en långpromenix. Det var riktigt nice, svalt och skönt åde. Sen hem till sömn.


BLABLABLA långbräda BLABLA stan BLABLA.


Satt bredvid en gubbe på bussen med likadan klocka som jag, fast fungerade! Fick då veta att det har miniräknare, och man akn spara telefonnummer och dylikt i den. Fcuk yeeh!


Orkar inte skriva mer, ska dessutom käka nu.


Moa är det bästa som finns, (: (:


PEACE:

Av Eric Östlund - 23 maj 2008 23:03

WAYHOOWAA! Ikväll har jag flyttat in i mitt nya rum! Har dock bara orkat flytta över det viktigaste, som är;

  • Datorn
  • Externa
  • Högtalare
  • Teve
  • Playstation 2
  • Reklamplansh
  • Sängkläder

Imorrn ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt innan Simon kommer. Blir nog att rensa och kasta en massa skit.


Sitter nu och tare lugnt med ett glas ICA-cola (som för övrigt är äcklig, men blöt och kall) och lyssnar på M.I.A He hjer nice.


Vill även meddela om att Moa det bästa som finns. Om hon var knark skulle jag skjuta henne.


PEACE.

Av Eric Östlund - 16 maj 2008 23:25

Idag är det två år sedan jag opererade ryggen. Känns dock som om det var typ igår. Snart bör sjukhusförsäkringen kicka in, det taggar jag jävel på, eftersom att jag blev utan sommarjobb.


Just nu sitter jag bara och är trött och lite melankolisk, och funderar på att sova. Känns inte så jävla rockenroll att sova nu however.


OH, idag hade jag två prov. Matte och engelska. På matten gick det år helvete, på engelskan gick det sådär. Tror att jag ska byta till engC/cambridge istället för matte C, tror inte jag pallar det. Siffror är helt enkelt inte min grej.


Någonting som jag bör ta upp är mitt öga. WTF? Palla gå runt och se ut som ett jävla toppmongo med blåtira hela dagarna. Blir sjukhuset på söndag om det inte lagt sig.

ps. Moa, lycka till med slagsmålen! ds


PEACE.

Av Eric Östlund - 12 maj 2008 22:32

Vad ger det att det går bra i CS? Jag kommer ju endå att dö.

Vad ger det att källsortera? Jorden kommer ju endå att förintas.

Vad ger det att skriva det här inlägget? Jag kommer ju endå att glömma det.

Vad ger det att plugga? Jag kommer ju endå inte få bra betyg.

Vad ger det att vara trevlig? Jag kommer ju endå att ljuga.

Vad ger det att försöka? Jag kommer ju endå att misslyckas.

Vad ger det att skapa? Det blir ju bara fult.

Vad ger det att lyssna på musik? Jag kommer ju endå att glömma texten.

Vad ger det att duscha? Jag kommer ju endå att bli lortig igen.


Crycutcry, jag borde gå och lägga mig. Amanda borde komma hem nu, och kattjäveln borde bli frisk.


PEACE.

4pp

Av Eric Östlund - 6 maj 2008 22:41

Tjolahopp! Idag var jag i skolan, hyffsat frisk och kry, dock är min hosta rätt nasty än så länge.


Idag har varit en himla bra dag tycker jag, allting har flytit på väldans bra. Jag har dessutom pillat lite på Aircraft, och lagt in samplingar och lite äckelljud. Tror att det kommer blir riktigt jävla bra, kul, och framförallt BRA!


Dessutom ska es123b till xUMEÅx på torsdag och specca utställning samt gå på stan och handla onödigt skräp som vi inte ens behöver. Det kommer bli kul tror jag.


Imorrn blir det rep verkar det som, vilket innebär att jag måste konka med datorn till skolan. Blir lite drygt tror jag.


PEACE.

Av Eric Östlund - 3 maj 2008 00:38

http://www.gametracker.com/server_info/195.149.21.188:8855/top_players/?page=2

Googlade xFAMILJEFESTx, och hittade lite shyssta gamestats över mig i UT. Ligger rankad #29 på Celtic, är nästan lite stolt. :']


I övrigt är det piss, jag är förkyld som satan, men febern har lagt sig. Hag dessutom sålt min själ till satan, och i gengäld gav han mig CS 1.6 + Steam. Jag steker inte så mkt, man skulle nog kunna säga att jag bryner.


Imorrn måste jag vara frisk, annars blir jag skogstokig! Det är tröttsamt att vara sjuk. Bara idag har jag snytit upp drygt en halv toarulle.


För övrigt så är Moa den finaste, bästa och bästa av alla som någonsin satt sin fot p ådenna planet.


PEACE.

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards