Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Eric Östlund - 28 februari 2008 22:34

But everybody wants you to be just like them


Kvällen nalkas, och jag sitter och lyssnar på Rage Against The Machine. Det skulle vara grymt att fara och se dom på Hultsfred i sommar, men det är ju inte den billigaste av festivaler.


Jag förstår inte varför det inte blivit en större grej av att dom ska lira där, dom var ju giganter en gång i tiden. Dom är fortfarande det för mej, men tydligen inte för resten av svenska folken. Skärpning!


Surfade FB förra veckan på humor-forumet, då jag snubblade över en tråd med rubriken "Grapes and my ass!". Den första tanken som slog mej vad "Det här måste vara kul!". Jag har inte haft så rätt på länge, jag vek mej av skratt i min ensamhet, i mitt rum som för övrigt snart ska målas om, och jag taggar!


Filmen finnes för övrigt på botten av detta inlägg, om det inte framgick.


"Fist in the air in the land of hipocrisy!"

RATM - Wake Up


PEACE.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards