Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Eric Östlund - 26 februari 2008 22:16

Hej hej, hallå dagboken!

Tisdagar är helt okej måste jag säga. Shyssta lektioner, och ingen av dem är obehagligt lång heller. Man kan liksom bara glida. Gymnastiklektionen var ytterst konstig, vi spenderade 75% av lektionen till att förbereda, för att jobba som as i cirka en kvart. Mycket ovanligt på min ära.


Ojojoj! Idag hände det ovanligaste av alla fenomen! Alla ni som fashineras av månförmörkelser och det faktum att kameleonter kan byta färg efter sin omgivning, hör och häpna! Idag sprang jag till bussen! Det var fantastiskt, dock ingenting jag någonsin vill göra om.


Sen efter skolan var jag med Moa (: . Det var helsoft och jättemysigt som vanligt! Vi hade tänkt gå på Ica för att hämta ut våra Kent-biljetter, men när vi kom dit sa dom att man hämtar ut biljetter och dylikt på Tempo, men dit hann vi inte innan det stängde. Det sög dase, men jag får helt enkelt hämta ut dem imorrn. Har ju gott om tid på mej.


Nu till dagens dåliga. Ikväll 19.00 skulle jag egentligen vara på en maskredovisning med fysisk teater, men jag sket i det. Tror inte det var så smart, Ylva kommer döda mej. Kanske. Jag vet itne riktigt, men lite orolig är jag faktiskt. Men vi är iaf lediga på torsdag efter 13.00, vilket känns gryyyymt välförtjänt och skönt.


Nu börjar det vara dags för sängen, är väldigt trött. Men först ska jag få avnjuta denne youtubefilm, enjoy!


PS. Funderaren, hur ska jag kunna svara på det du skriver hade du tänkt? Lämna adress eller dylikt är du snäll. DS.


PEACE.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards