Alla inlägg under april 2008

Av Eric Östlund - 28 april 2008 21:44

Så sitter man här igen, sliten och trött. Fick just veta att jag inte får sommarjobb, vilket ledde till ångest och dödslängtan inom loppet av några sekunder.


I sommar kommer jag att vara helt död, jag kommer vara 100% pank, och jag kommer sitta hemma hela dagarna. Jag kommer bara att lyssna på Sigur Rós, Kent, Perishers och Den lilla sjöjungfrun. Jag kommer bara att klaga.


Dessutom gick det piss på nationella idag.


Fuck you,

PEACE.

Av Eric Östlund - 24 april 2008 23:12

Jag har tråkigt, är rastlös, kom just ihåg att jag ska ha bakat till på måndag, borde ta körkortet men pallar inte, borde sova men vill inte, har en råfet finne som svider röv, har en slösargen som tar död på mig, hittar ingen drivrutin till videokameran, borde styra upp betygen men pallar inte misslyckas, borde duscha men jag gillar skitigt hår, borde sluta whina, borde sluta dryga, borde börja äta mat på skolan, borde laga min cykel och ta den till stan, har snart inga rena kläder för att jag glömmer kasta dem skitiga i tvätten, borde hålla keft.


PEACE.

Av Eric Östlund - 22 april 2008 22:23

Bröllkan och Stenmark reppar 


Såg just klar House. Dagens patient var äcklig, och hon äcklade mig. "Gud har en mening med allt". Jaha, fuck you. Dessutom, what's up med att House ska hålla på och vara snäll? Anledningen till att jag såg skiten var ju att han var en elak jävel mot alla som behövde en backhand i ansiktet. Men nu ska han hålla på och "prata" med sina kristna bajspatienter. Håll keft.


För övrigt hade vi vernissage idag. Det var faktiskt ganska mycket folk där ett tag, vilket var heltrevligt. Dock var absinten inte så god. 


Moa Moa Moa, jag finner då inga ord. Du är gr8bitz.


PEACE.

Av Eric Östlund - 20 april 2008 15:55

Var på ritkurs eller vad man nu ska kalal det idag. Det var typ soft, fick träffa Jan Stenmark, så jag laxade upp autograph och bild som kommer upp senare. Det var nice som tusan!


Dessutom har jag haft turen att få vara med Moa i 6 månader. Helt underbart. ((:


Dags för GTA.

PEACE.

Av Eric Östlund - 17 april 2008 22:13

Har kickat igång FL Studio 8 XXL Producer Edition, NICE!

Av Eric Östlund - 16 april 2008 20:55

Goddagens!


Idag hälsade våren på - igen. Jag hoppas verkligen att den inte luras igen, för jag vill ha vår på riktigt nu! Är less på allt jaevla slask.


Idag har varit tjill som tusan! Morgonen inleddes med att se Shakespeare in love, för att sedan äta lunch, som bestod av risgrynsgröt. Sen hade vi bara formredovisning. Sen var dagen slut. Då kilade jag + 50% av klassen och fikade på Koffe In. Det var rätt tjill, faktiskt.


Sen blev jag helt plötsligt tjurig. Heuhrm. Jag har varit väldigt tjurig senaste veckan, eller hur? Känner mig väldigt jobbig. Så jag ber ödmjukast om ursäkt.


Wiihoo, i helgen är det teckningskurs! Det ska nog blir roligt tror jag, mycket härligt folk där! Var dock obehagligt tidigt på morgonen. Men, det är nog värt det.


PEACE.

Av Eric Östlund - 14 april 2008 22:04

Nu är fan i mig måttet rågat! Att folk ska hålla på och tjata som om denna Engla var något slags helgon. Visst, det är jävligt synd om hennes anhöriga, men hela Sveriges befolkning är fan inte anhöriga. Folk dör varje dag, men denna Engla får all uppmärksamhet? Jag fattar inte. Jag hatar alla. Hon ser ju dessutom ut som ett alien.


Men i övrigt är jag fan på bra humör idag. Det är nog för att jag fick sluta 14.20, vilket var sjutk soft.


Och Moa är bäst. ((:


Håll käft nu,

PEACE.

Av Eric Östlund - 13 april 2008 14:39

EMIL SKA FLYTTA! Jag repeterar, EMIL SKA FLYTTA!!1 Hipp hurra, ÄNTLIGEN för jag enn fint rum! (': Som jag har väntat. Han är ute till sutet av månaden, TAGGA!!


Foto by de_Nallen.


PEACE.

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards