Alla inlägg under oktober 2008

Av Eric Östlund - 29 oktober 2008 21:18

Onsdag. Lilllördag.


Idag följde jag mor och kenneth till solbacken, och hör och häpna, jag fick en ny datamus av mor! Det var kanontrevligt, den har så mysigs croll!


Immorn ska jag till Moa, sen far hon till Sthlm, och jag far till Umeå. Då ses vi inte på en heel vecka, + en dag typ. Hm.


Fan va konstigt jag skriver.

PEACE. 

Av Eric Östlund - 23 oktober 2008 22:31

Jävlar så skönt, har fått APU-plats på Umeå Konstskola. Ska bli sjukt nice, får ju bo med Ante B en vecka också, och det är ju inte helt fel!


Redovisningen på Samhälls är uppskjuten, så den kan man tjilla med. Immorn ska helst våra kavajer vara klara, men jag är inte i närheten av klar, så jag ska nog ta med hem över lovet och försöka få nåt gjort.


 Fattar typ inte varför jag skriver, tror inte att nån läser. Kan iofs vara kul att läsa i senare dagar. Hm.


Immorn ska jag och Moa ut och äta, det ska bli nice förhoppningsvis. Vet dock inte vart eller hur eller när eller osv.


PEACE. 

Av Eric Östlund - 21 oktober 2008 18:16

Sitter och kollar bostäder i Umeå. Jag blir så sjukt sugen. Har kollat runt på lite skolor också, blev sjukt sugen på Umeå institute of Design.


slhjgghlghiogklghubbabubba

Av Eric Östlund - 20 oktober 2008 15:23

Idag kunde jag ha varit ledig. Hade ingen fotolektion på morgonen, och det var knappt nån på engelskan, så jag hade kunnat stanna hemma hela dagen. Det kändes rätt tungt.


Nu sitter jag iaf på engelskan och skriver om indien. Det är sjukt svårt att komma igång, och helst vill jag skita i det. Menmen, stay strong, har iaf ingen eng på torsdag, så då blir det fet sovmorgon. <11


Efter skolan ska jag till Moa och bada bubbelpool, he shka bli nice! Vi firar ett år idag, och den som inte kommenterar grattis ska satan peta på med sitt vassa och varma pekfinger.


Ett nytt projekt är iaf att sätta betyg på alla låtar jag lyssnar på på iPoden, det år jobbigt.


PUSS PÅ MOA.

PEACE.

Av Eric Östlund - 16 oktober 2008 10:14

Nu sitter jag här on the english c-lektion. Vi ska skriva om ett land vi har rest till, men man får hitta på. Jag tar det sen.


Ikväll är det tänkt att jag ska lära mig tre kapitel i matteB till immorn. Det kommer nog inte att gå.


Igår var jag med Moa efter skolan, det ägde. Vi åt glass etc. :>


Jag känner mig så sjukt efterbliven, huhu.


PEACE.

 back in the days

Av Eric Östlund - 13 oktober 2008 10:31

Tjolahopp!

Igår kom Amanda hem. Hon har blivit så sjukt lång.


Puss på Moa.

Av Eric Östlund - 6 oktober 2008 15:27

Har lektion i Camebridge / Eng C nu. "Fill the gap". Jävlar så jobbigt, ska nog göra det på onsdag kväll istället.


Jag har inget internet hemma heller, pappa har inte fått tummen ur rövenoch köpt en router än. Jag sitter därmed hemma och spelar GTA: SA, CS 1.6 (mot bots), och Pokémon Pearl. Måste hitta någon slags aktivitet jag kan pyssla med om dagarna. Kanske.. Rita?


För övrigt var jag duktig idag på foto. Gjorde ett sexigt kollage!


Nu ska jag... Surfa.


PEACE.

Av Eric Östlund - 3 oktober 2008 17:57

Jävlar vad jag har pimpat om nu, blev nice.


Var tänkt att jag skulle vara med Adde ikv, men jag är inte på partyhumör, så för mig blir det CS och GTA. Känns ganska behagligt, faktiskt. Har en halv chipspåse att trycka i mgi dessutom!


Idag kirrade jag två kavajer på skolan. En som jag ska hänga dött kött i, och en som jag ska använda i ett projekt om fakeveganer.


Ska nog jobba lite på PA:t ikv också, om jag orkar och känner tagg dvs.


PEACE.

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards