Alla inlägg under mars 2008

Av Eric Östlund - 29 mars 2008 16:47

Jag verkar inte vara så mycket för att skriva under lov. Man har ju som så mycke annat för sig, inget vettigt dock.


Dom senaste tre dagarna har jag dock befäst mig vid min nykomna dator. Den äre fresh, och nu har jag snart installerat allt man behöver för överlevnad!

Prestanda för dej som bryr sig;

Processor: Intel Celeron M540
Internminne: 2GB
Hårddisk: 80 Gb (5400rpm)
Optisk enhet: DVD+-RW DL
Grafik: Intel X3100 256 Mb delat
Skärm: 15,4" WXGA


I övrigt under lovet har jag varit en massa med Moa, vilket har varit så himla bra och kul och trevligt åde! :D hehu


Ikv bär det av till fabriken för att prodda med Earcock, och kanske sötklas, vi får se om han dyker opp! Det blir soooooooftish! Hehu.


Nu ska jag laga lite middag så jag inte svälter ihjäl.


"Eyes lit, I pawn short breaths"

Crystal Castles - Crimewave


PEACE.

Av Eric Östlund - 22 mars 2008 13:44

Så sitter man här igen. 18bitz, 3,5or och pojkvänner regerade gårkvällen. Det var roligt roligt och kul, fast det smakade död i min mun i morse. Ikväll blir det pizza med Earcock och Ante B, och laptoptjill på fabriken. Om vi nu får tag på en dvs. Livet kommer bli så mkt lättare när min laptop kommer, beställde en igår så den lär komma typ på ons-fre. Jag längtar!


I fredags vaknade Moa 06.16 Hon är galen! Men det gör inget, hon är endå bäst x tusen! HALLELUJAH!!1


"You're a woman, we both know it's true, by the things that I've done too you"

Death From Above 1979 - Blood On Our Hands


PEACE.

Av Eric Östlund - 19 mars 2008 18:31

Idag har jag varit lite sur tror jag, vet dock inte varför. Hade nog bara en dålig dag.


Efter skolan stannade jag kvar och gjorde en bild att ha på utställningen efter lovet. Jag tror typ att hag är ensam, ellar har någon annan faktiskt gjort det? Kände mig iaf duktig, men är nog inte klar än. Får se imorrn.


Nu skriver jag typ bara för att, har inget vettigt att säga.


"Shirin, Shirin, Shirin, Shirin, Shirin, Shirin, Shirin, Shirin"

Jens Lekman - Shirin


PEACE.


ps. moa, vanilj för själen ds.

Av Eric Östlund - 17 mars 2008 20:00

Nu vill jag däremot ödsla tid här! Fick just klart någonting som man kanske skulle kunna kalla en låt om man så fick lust, specca MYSPACE!


Idag fick vi både veta hur vi ligger till på formen, och vad vi fick för betyg på "hönan eller ägget". Med tanke på hur jag har skött mej på formen så är jag otroligt nöjd över ett stabilt VG. Ska dock fortsätta hålla mej hyffsat skärpt så kanske man fixar ett MVG till trean! Det skulle sitta fint faktiskt, jag är inte den som brukar orka sträva efter särskilt höga betyg. Och mitt VG på "hönan eller ägget" vet jag inte om jag ska vara lika nöjd över. Jag tycker personligen att den var riktigt shysst, men men. Anna däremot, det lilla aset, ansträngde sig typ 0, men fick samma betyg. Vissa har ju mer flyt än andra.


Nu över till något helt annat! Trästock -08! Det lär blir grymt nice om allt går som planerat, och det hoppas jag. Varför jag inte skulle hoppas det är en gåta. TAGGAAA!


På fredag blir John Eric Robert Östlund myndig. Det ska bli skönt att få hela studiebidraget direkt in på kontot, men i övrigt känns det inte så himla speciellt. Bara en dag äldre egentligen.


Slut på tankar, bara topplistan kvar!

PEACE.

Av Eric Östlund - 17 mars 2008 16:52

Livet är tamejfan nice nu! Jag har styrt upp betyg på formen och diverse ämnen, min närvaro är nice, är sjukt glad att jag har Moa, projekt inför trästocks -08 styrs upp (det lär bli minst lika bra som -07), snart 18, och det är snart lov. Däää niiiiice!


Nu vill jag inte ödsla tid här längre.


PEACE.

Av Eric Östlund - 16 mars 2008 17:59

Min hat-kärlek till särskrivning slocknar aldrig!


Av Eric Östlund - 16 mars 2008 16:38

Titeln på det här inlägget är kanske lite överdrivet, men jag skrev just klart min CV och skickade ut till dom flesta jobben jag kunde hitta på linjen. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas, vill verkligen inte vara utan jobb i sommar!


Det här med att skriva CV var riktigt knivigt tycker jag, men jag blev klar på ungefär en timme. Att självglorifiera sig själv på en sådan extrem nivå är nästan någonting jag skulle vilja lämna över till alla narcissister där ute. Att sitta och rabbla upp allt man är bra på, på ett snyggt sätt dessutom, är ingen höjdare. Men nu är det iaf gjort!


Fredagskvällen spenderades hos Carrie med Ismon och Moses. Vi lurade folk med snoppar och lirade smashbros. Det var riktigt trevliiish!


Lördagen var jag med min favoritMoa. Hon är så bra och bäst och allt såntdärnt. Vi såg på melodifestivalen, vilket var rätt äckligt, eftersom det bara var EN bra låt, och den var med Christer Sjögren. Man tycker ju att Europe kan vara shyssta och göra en låt som heter "We love Christer" nu. Allt i allo var det dock en jättemysig kväll med chips, påskmust, godis, och några teskedar kärlek. HEHUEHUHE ((:


"Most shy people I know are extremely boring. Either that or they are miserable from all the shit they've been storing"

Jens Lekman - It was a strange time in my life


PEACE.

Av Eric Östlund - 13 mars 2008 21:40

JAG HATAR MITT JÄVLA INTERNET, HÄR SKRIVER MAN ETT LÅNGT DJHGSRIPUGIUGIIUIGIGIHGIHIGH INLÄGG OM HUR MYCKET MAN HATAR SITT INTERNET, ÅSSÅ FÖRSVINENR DET NÄR MAN SKA SKICKA SKITEN?!?!?!?!?!


Jah, ursäkta. Jag citerade Jens Lekman också, men det kan ju dra åt helvete det också.


PEACE.

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards