Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Han tuggar kex åt alla duvor

Av Eric Östlund - 12 maj 2008 22:32

Vad ger det att det går bra i CS? Jag kommer ju endå att dö.

Vad ger det att källsortera? Jorden kommer ju endå att förintas.

Vad ger det att skriva det här inlägget? Jag kommer ju endå att glömma det.

Vad ger det att plugga? Jag kommer ju endå inte få bra betyg.

Vad ger det att vara trevlig? Jag kommer ju endå att ljuga.

Vad ger det att försöka? Jag kommer ju endå att misslyckas.

Vad ger det att skapa? Det blir ju bara fult.

Vad ger det att lyssna på musik? Jag kommer ju endå att glömma texten.

Vad ger det att duscha? Jag kommer ju endå att bli lortig igen.


Crycutcry, jag borde gå och lägga mig. Amanda borde komma hem nu, och kattjäveln borde bli frisk.


PEACE.

 
 
moa

moa

12 maj 2008 23:08

:(
kverulera hos mig så kan jag pussa på dig
du är den bästa som finns

http://hejmos.blogg.se

 
Jonathan

Jonathan

12 maj 2008 23:49


Hej!


Det här nya bandet gör skitbra musik och tar helt avstånd från musikindustrin. ÄNTLIGEN någon som säger ifrån ordentligt. Ladda deras nya platta gratis på deras sida. Läs deras text om varför de väljer att göra på detta sättet! Det fick iaf mig att hajja till.

”Musik för begravningar och bröllop” - var det någon som sa. Stämmer fint tycker jag.

Länk:

- www.magnacartacartel.com


Musiken lever!

/ J

http://-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eric Östlund - 8 februari 2009 18:28

Nu skiter jag i det här. Blir ändå aldrig så att jag skriver, så jag har nu bestämt mig för någonting som tydligen kallas microblogg. aldrig hört talas om förr, men tror att det blir mycket bätte.   http://prinseric.bloggy.se ...

Av Eric Östlund - 1 februari 2009 21:43

Det här var ju inte nyss skulle man kunna säga.   Idag hände en konsitg sak. Satt på bussen till stan, från 208:an, då jag plötsligt kände hur jag dog. Väldigt obehaglig känsla, sitter fortfarande i, lite i alla fall.   Såg även en hjort idag.   Hej....

Av Eric Östlund - 16 december 2008 22:48

var där, eller var sär.

Av Eric Östlund - 15 december 2008 17:27

Jävlar vad jag är arg, borde skriva ett hatiskt och ytterst underhållande inlägg om hur arg jag är, men FUCK YOU...

Av Eric Östlund - 6 december 2008 18:05

En snabb sammafattning;   Teckningstävlingen fick AIDSJag trivs med Truls-ÅkeIgår var en trevlig kvällMoa är i Trelleborg och slåssCrystal Castles är jävligt bra  Här är mitt bidrag. ...

Presentation

Omröstning

Kommder du återvända hit?
 Jepp
 Nope
 Vi får se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards